Julfest och mask

Förlåt att jag inte skrivit på ett par dagar. Det har gått i ett här hemma så jag har helt enkelt inte hunnit.

Ikväll har Seth, Stefan och jag varit på julfelst. Stefan är fortfarande där, men Seth och jag åkte hem vid 21. Det är ungdomarna i kyrkan som har julfest och i år passade Seth och jag på att vara med lite. Temat var... nä, nu tappade jag orden... men man har fina kläder på sig och en mask för ansiktet...

Wow, vad duktiga de är på att göra fest. God mat, fint dukat, rolig underhållning, trevligt sällskap osv!!!


Så här såg vår familj ut. Seth ska naturligtvis räcka ut tungan :)


My love och jag

Imorgon ska Seth ha kalas. Han fyller ju den 25 december, men ska ha kalas för kompisarna imorgon. Det är första kalaset där det bara kommer barn. TIdigaer har hela familjer varit bjudna, då set är extra spännande med morgondagens kalas, förstås.

Som jag berättade har det varit fullt upp de senaste dagarna och jag har inte riktigt hunnit med mig själv. Nu sover Seth och jag har precis lyssnat och tittat på Josh Groban hos Skavlan så nu börjar jag hinna ifatt mig själv igen. =) Musik och sång har ju den effekten på mig. Jag mår så bra av det. Josh Groban är dessutom helt fantastisk tycker jag!

Imorgon kommer en rapport om kalaset och så kommer ju Simon och Charlotte, med sin lilla Charlie och hälsar på. Ska bli roligt att träffa dem! Senare på kvällen kommer Frida och hälsar på så dagen imorgon kommer nog gå fort i goda vänners lag :)
Så, nu är det nog bäst jag sover om jag ska orka ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilket underbart familjefoto!!! Vi tittade också på Skavlan igår och fick rysningar i kroppen bara JOsh tog den första tonen. Han har verkligen en underbar röst...undrar om han har gjort en julskiva???



Hoppas det blir ett toppenkalas idag!!! Hälsa den förväntansfulla 4,358-åringen (blev det rätt??) Kram Lovisa

2010-12-18 @ 07:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0