Min favoritplats

Dagens väder:
ca - 10, klart och soligt på fm och lite snö på em.

Idag fortsätter jag på den lista jag fått av en bloggkompis med idéer vad man kan skriva om.
Idag blir det alltså "Min favoritplats..."

Just nu är min säng min favoritplats. Vi fick ju nya sängar för några veckor sedan, som jag berättade om här i bloggen. Alltså, min säng är såååå skön. Oj oj oj! Man kan ju hissa upp så man sitter om man vill och att fötterna är lite upp också om man vill och madrassen är lagom mjuk.

Om jag ska tänka utanför mitt eget hem - som är där Seth och Stefan är - så är mamma och pappas hus, mitt barndomshem, en stor favoritplats. Där kan jag alltid slappna av och bara vara. Riktig rekreation för min kropp och själ :)

Om man tänker utanför det där med hus, så är Öland en favoritplats. En annan favoritplats förr var "Öna" dit min familj åkte när vi var barn. Det var min mormors brors ö, men vi fick vara där också på somrarna. Underbart ställe!!! Önskar jag hade lite bilder att visa. Om jag hittar några ska jag fixa så jag kan lägga ut dem här.

Söderköping har blivit en favoritplats sedan jag blev vuxen. Att åka dit på somrarna och gå på Smultronstället... Mmmm... härligt. Att ha svärmor där är toppen!!

Nu när jag tänker efter så har jag visst många favoritplatser... men dessa är de jag kom på allra först.

Kom ihåg att du är värdefull!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0