Tjaba, tjena, hallå...

Dagens väder:
Ca -14 grader.

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev till dig.
I förrgår fick Seth någon typ av magsjuka. Han fick jättehög feber, kräktes ett par gånger och det kom från andra hållet också... Stackars liten. Natten till igår sov jag inte mycket kan jag säga. Jag vaknade vid minsta ljud från honom för att se om han behövde kräkas. För dig som känner mig så vet du att magsjuka är det värsta jag vet! Jag hatar att kräkas, men än så länge har ingen annan av oss blivit sjuk! Stackars Seth som blev sjuk! Hela förmiddagen igår låg han och sov med närmare 40 graders feber. På eftermiddagen piggnade han till lite och vi bestämde oss för att åka hem. Lite dåligt samvete hade vi som satte en sjuk Seth i bilen och åkte de 33 milen hem, men han klagade inte. Vi kom till Kisa med en sjukling och åkte hem med en annan... Ingen bra jul för mina grabbar sett från det perspektivet, men i övrigt har vi haft en fantastisk helg!

Seth får fortfarande inte riktigt behålla det han äter, så vi blir hemma imorgon och troligvis i övermorgon också.
Själv har jag varit riktigt trött idag och eftersom Seth inte heller är pigg så har vi tittat på tv och spelat dataspel när Stefan jobbat och gjort lite andra grejer.

Jag har inte några bilder i denna dator så jag kan inte lägga ut några fler bilder idag, men återkommer förhoppningsvis imorgon :)

Ha en skön kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0