Skridskor och snowracer

Idag är Seth feberfri. Vad konstigt det där är att han får feber ett par dagar och sen är det bra, precis lika som det var för två helger sedan...
Ja, ja, idag när jag kom hem från jobbet gick vi ut i mörkret för att testa skridskorna. Borta vid "Kullen" finns en spolad bana och en lampa man kan tända. Banan fanns där, men lampan fick jag inte igång. Men vi hade det skönt ändå. Man såg ganska bra, så vi testade skridskorna och min gamla snowracer, som nu gått vidare till Seth.




Det går ganska bra att hålla balansen...


Bra att min gamla snowracer fungerar fortfarande. Det gjordes bra grejer förr =)

Jag minns när jag fick den och vi syskon gav oss ut för att åka. Marcus fick en liknande, men svart vid samma tillfälle. På något sätt fick vi plats alla tre... hur nu det gick till och åkte i "hagen" utanför vårt hus. Det slutade med att jag fick världens lårkaka iaf. Jag misstänker att vi ändå hade roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga väderbitna kinder och glada ögon. Gott! Kram Anna

2010-12-08 @ 16:36:08
Postat av: Marie Breskic

Men vad söta ni är!:)

2010-12-08 @ 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0