Award och missat kalas.

Jag har fått en award av min älskade syster. Tack för det syrran!!! =)



Denna innebär att jag ska berätta tio saker som gör mig glad.

Främst min familj - både min lilla, men också storfamiljen.
Mina vänner.
När någon ringer bara för att höra hur det är.
Att få en bukett med blommor.
Att få vykort.
När Seth ritar eller gör en present till mig.
Att jag har ett jobb som jag trivs med.
Frukost på sängen
Godis
Att få en kram

Min syster fick denna award av mamma och jag fortsätter "svågerpolitiken", som min syster kallar det (att jag fick awarden av henne) och skickar denna award vidare till min älskade svägerska. Som sagt, det kanske är lite svågerpolitik att skicka vidare till en släkting ingen, men hon passerar faktiskt den stora 3:an idag. Hon fyller alltså 30 år dagen till ära =)!!!
Hipp Hurra Lovisa!!!

Vi skulle ha åkt ner till Örebro på kalas idag och firat henne, men Seth vaknade med hög feber och galen hosta idag och jag mår inget vidare jag heller, så vi fick vackert vara hemma. Känns jättetrist! Stefan har ledig helg, just för kalasets skull, men nu får vi vara lediga hemma istället och det är ju skönt det också. Stefan är just nu iväg och köper lördagsgodis och frukt till Seth och mig, som ligger nerbäddade i bäddsoffan i källaren =). Lyx.
Själv tittar jag på reprisen av os-invigningen och Seth sover bredvid mig.

Hoppas ni får en skön dag!!! Ikväll är det Melodifestivalen och eftersom jag är en melodifestivalnörd så längtar jag till kvällen ;o)

Kramar

Dagens citat:
"Varför heter det rusningstrafik när bilarna kör som långsammast?"

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy vad tråkigt att ni är sjuka och inte kunde åka ned och fira Lovisa :o(( Hoppas ni blir friska snabbt! Kom nyss in..vi varit till hockeyrinken och killarna har fått prova på att åka skridskor för första gången. Bättre sent än aldrig...och dom var så tålmodiga och "duktiga" :o) Nu är vi inne med rosiga kinder och mummsar på lördagsgodis! Hoppas ni får en skön kväll, självklart laddar vi för melodifestival! KRAM Lina

2010-02-13 @ 14:06:27
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: Bonnfrua

:-) att du fortsatt med awarden!

:-( att Seth är sjuk och att ni inte kunde komma på kalaset!

krya på er!

kram

2010-02-13 @ 21:45:26
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0