Grattis igen

Har inte mycket att förtälja idag... Dagen har spenderats i soffan av Seth och mig. Han har närmare 40 graders feber och har sovit flera timmar under dagen.

Men jag vill ju ändå passa på att säga GRATTIS till min bror, som fyller år dagen till ära på Alla hjärtans dag!

Min fina bror och en hysterisk jag! Ha ha, jag vet att jag ser helt galen ut i ögonen och helt vindögd =)
(Bilden är stulen från Lovisas blogg,)

Ja, det är många födelsedagar i februari för oss...
Egentligen börjar vi i januari med syrran som fyller den 25:e i denna månad.
Hanna, Åsas treåring, fyller den 6/2, Stefan den 11/2, Lovisa den 13/2, Marcus den 14/2 och pappa den 18/2. Pust. Sen fyller morfar 4/3, mamma och jag den 20/3 och så mormor den 18/4... Ja, nu vet ni det alla =)
Dessutom är det många av våra vänner och vänners barn som fyller år i februari, så det är mycket firande, men för en som älskar att fira allt som går att fira, så är ju det underbart!!

Det är så lätt att en dag, som denna, hålla fokus på kärlek och det är ju bra! Men tänk vad viktigt det är att vi alla dagar sprider kärlek och värme omkring oss! Inte bara vid jul och vid Alla hjärtans dag. Önskar er en skön söndagkväll!!!

Dagens citat:
"Varför finn det bokstaven "S" i ordet läspa?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0