Äntligen ute i snön

Idag var Stefan hemma och åt lunch. Precis när han skulle gå tog Seth fram kameran och sa "le", till honom. Så tog han ett kort och sa: "Mamma, den här kan du ha till din blogget." Ha ha, så här kommer det kortet:


Samtidigt som Stefan åkte gick Seth och jag ut för att testa skridskorna.


För första gången på ett par skridskor. Det var vingligt =) (Och jag vet, jag glömde hjälmen, men jag höll i honom hela tiden...)


Han gav sig ut i snödrivorna som var runtom isen och gick, det var lättare ;o)


På isen.

Vi åkte även kälke ett par gånger nerför kullen innan vi gick hem.
Han orkade inte så mycket, men det var skönt att komma ut.


Några decimeter snö att pulsa fram i...




Så fort vi kom hem gick han och la sig i vår säng igen och låg där till ikväll, då vi blev spontant bjudna hem till Helena och Magnus. Det var riktigt trevligt att få komma dit, men eftersom Seth inte är så pigg så kunde vi inte stanna särskilt länge. Men men, det var ju nice att träffas en stund =)

Önskar er en härlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej på er!

Va skönt att höra att det börjar vända. Så tråkigt när barnen är sjuka. Välkomna hit nån dag när Seth hämtat krafter och ni har en stund över :)

Kram Sofia

2010-01-21 @ 12:34:48
URL: http://trebarnslycka.blogspot.com
Postat av: Kristina Breskic

Vilka fina bilder du har! Min lilasyster nikolina groter. Ojojoj va hon skriker. Oj, vet du varför? Hon fik inte tita på Min lila pony. Oj, nu tröstade mamma hene. Nu fik hon tita på Min lila pony. Oj, ja moste go nu. Hejdå!

2010-01-23 @ 20:16:17
URL: http://regnblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0