Go möra...

...som man säger hemma i Moby (där min mormor och morfar bor) Det betyder alltså God Morgon! =)

Tre nätter i rad har Seth sovit ca 13 timmar i sträck. Han har verkligen behövt att få sova ordentligt! Han verkar vara feberfri nu, men hostar rejält så fort vi går ut. Jag ska ut med honom lite idag tänkte jag. Typ köra honom på hans bob eller så, så blir ju det ett kvitto på hur han fixar att vara ute. Fungerar det inte får han nog vara hemma imorgon också, vi får se. Att Seth har fått sova innebär att jag också fått sova och det är så SKÖNT!

Igår snöade det och Seth och jag följde med ut en stund när Stefan fixade undan snön på garageuppfarten. Oj, vad han hostade, men han var enviss (Seth alltså).
Det går ju inte göra vanliga snölyktor med snöbollar, eftersom det är för kallt, men jag härmade min syster och tog snöblock och la som en snölykta istället.


Seth och snölyktan!


Snölyktan =)

Till något helt annat. Inför artikeln i aftonbladet kom det en mycket trevlig kille hit och tog kort på oss. Seth blev sur att inte han fick vara med, så fotografen tog massa kort på Seth också. Det var gulligt tycker jag. Här är en bild, som vi fick av honom.

Foto av Henrik Hansson

Dagens barncitat:
"Pengarna blir mindre och och mindre värda. Snart finns det bara tioöringar kvar och dem kan man inte använda längre."
Oscar, 6 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0