Lite av varje

Oh, vad jag njuter av att inte behöva göra något här hemma! Det är så skönt. Skulle kunna vänja mig vid det ;o) Har sagt till Stefan att jag gärna önskar mig en hushållsfri vecka eller helg igen. Jag har verkligen kunnat slappna av. Jag har hunnit läsa min bok "En värld utan slut" massor. Det är ca 1200 sidor i den så det kommer dröja innan jag är färdig, men jag har läst ca en fjärdedel=)


En riktigt bra bok!

Igår var Frida här på kvällen och vi hade tjejfilmkväll. Riktigt härligt!

Den här filmen såg vi. En riktigt bra måbrafilm!

Idag har Pia, Pelle och Maja varit hos oss och fikat. Det är alltid lika trevligt att träffas.
Vi hade som plan att gå ut och åka lite skridskor med Seth för första gången, men det är så illa kallt så vi hoppar det idag. Så istället sitter vi alla nere i källaren och äter godis och tittar på Madagaskar.


Ikväll ska Stefan och jag börja titta på Jurasic park. Vi har alla tre, men jag har aldrig sett trean så vi börjar med ettan idag, så får vi se hur lång tid det tar innan vi sett alla tre =) Det brukar ju ta lite tid när vi försöker se film.

Önskar er alla en härlig lördag!!!

Dagens barncitat:
"Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan jag var fem, men flickorna hittar mig hela tiden."
Dave, 8 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0