Halmstad

Vad skönt vi har det!!! Vi är i vårt hotelrum i Halmstad nu. Seth sover, Stefan läser och jag bloggar lite. Blir ett kort inlägg med en del bilder idag =). Jag kommer försöka blogga så mycket jag kan nu under semestern, men eftersom vi är på resande fot är det inte så lätt att kunna göra det varje dag.


Det har ju varit rätt så varmt sista tiden. I tisdags var Seth och farmor ute och hade vattenkrig, för att svalka ner sig i hettan =) De hade riktigt roligt båda två.


Igår var vi på Gullbranna och åt middag och var på en sportgala, där Stefan fick Paul Kobylarz stipendiet.
Vi blev bjudna på en natt på hotel och vi stannade en dag och natt extra för att få njuta lite av Halmstad. På bilden längst ner sover Seth gott i sin säng. =)


Idag träffade vi våra fina vänner Robert, Pernilla och barnen från Örebro, som är och semestrar här också. Vi gick en sväng på stan på förmiddagen då det regnade och sen när solen tittade fram igen spelade vi minigolf och sen badade vi i havet. Underbart!!

Imorgon åker vi till Karlskrona och träffar Göran, Stina, Angelique och Alexander. Ska bli härligt! Vi stannar där över helgen och sen styr vi kosan hem till  mamma och pappa i Kisa.

Jag hoppas från mitt hjärta att du också har en skön sommar!!!!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh vad fin du är Mia! :) Tänkte bara säga också att huset mår bra, katterna mår utmärkt (en av dom hade dragit in en mus imorse.. usch! haha) och allt går allmänt bra här hemma :) Ha de gött och hälsa killarna!

2010-07-16 @ 23:33:09
URL: http://mirandaisaksson,blogg.se
Postat av: designhappens

Hälsa Olssons!

Maria

2010-07-17 @ 12:29:14
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: Bonnfrua

Vad roligt att se dig så pigg!!!!

2010-07-17 @ 19:55:51
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0