Karlskrona

Ja, nu är vi här i Karlskrona och har det skönt! Det är så skönt att bli ompysslad hos vänner =) Vi har badat, tittat på båtar, spelat spel, skrattat, ätit glass, pratat och varit ute och gått.


Första dagen var fint väder och vi badade i havet. Lovely!!


Rosenbom, längst upp till vänster, minns jag från när jag var liten och vi var här och jag la i en peng i huvet på honom =) Seth fick också lägga i en peng.


Det finns lite roliga statyer lite här och var här i Karlskrona. Den längst upp är på en ganska ful fisk och på den högra bilden härmar Seth denna fisk =)


Familjen Olsson (minus Alexander) och Stefan när vi spelar spel.

Vi har det riktigt skönt. Tyvärr har vi inte sovit så mycket inatt för Seth har haft ont i magen, så han och jag är hemma nu och tittar på Ronja Rövardotter och de andra är i kyrkan. Igår regnade det stundvis under dagen, men det var mest skönt, för det var riktigt klibbigt i luften. Senare idag ska vi gå och titta på ubåtar, till Seths glädje.  

Vi är så tacksamma för våra vänner! Vilken välsignelse de är!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa Göran o Stina!

2010-07-18 @ 13:58:29
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0