Klocka och tält

Idag har dagen bestått av jobb för min del och sedan försöka få ihop packningen inför att vara på resandes fot i tre veckor. Stefan har fortsatt bygga på sargen på garaget. Seth har naturligtvis hjälpt till =)

Jag fick hem en jättecool klocka idag!! Lovisa hade en liknande i midsomras och jag blev så sugen på att skicka efter en jag med =) Den är fantastisk, tycker jag.



Seth hjälper till när Stefan sågar bräder till sargen =) (Han har klätt på sig själv idag, Jag tyckte nog det var lite varmt med långbyxor... men han ville ha dem, så då fick han det.



Ikväll satte vi upp vårat tält för Stefan och Seth ska tälta i natt. Jag har precis varit ute och nattat dem =) Seth har varit vaken länge idag, för att han ska kunna somna när de väl är i tältet. Han är hur uppspelt som helst, förstås =) Får se om de blir ute hela natten, eller om de kommer in någon gång under natten.


Tältuppsättning.


God natt =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0