Fler bilder från Karlskrona

Här kommer ännu fler bilder från våra dagar i Karlskrona.
Vi har verkligen haft det toppen. Vi har skrattat så att tårarna har sprutat och vi har slappat (Stefan och jag alltså). Jag har varit så avslappnad att jag tagit en middagslur i deras soffa mitt på dagen två dagar i rad. Och jag har inte lätt att sova mitt på dagen, så jag har verkligen haft semester =). 

Nu kommer bilder från när vi åt glass - världens största typ - var och tittade på båtar, kollade kanoner, åkte i rutschkana genom en gubbes öra!!! och bara knasar oss.  


Alla bilder tagna av Göran Olsson


Bilder tagna av mig.

Man fick gå ombord på ett par äldre militärbåtar som låg vid marinmuseet och Stefan och Seth var lika fascinerade. Det var så roligt att se dem, för de är så lika =) Vi blev kvar en bra stund och jag satt på bryggan och väntade i solen. Skönt!

Tack familjen Olsson för fantastiska dagar!!!

Nu är vi hemma hos mamma och pappa! Underbart!! Nu väntar kaffe och en chokladbit!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0