En prinsessa..?

När jag klätt på mig mina mysbrallor idag (de är trekvart och väldigt vida, som jag köpte för en sådär fyra år sedan) så sa Seth: "Mamma, du ser ut som en prinsessa".
Det var så gulligt, för han stannade upp och tittade på mig och sedan sa han det från hjärtat. Och det värmde kan jag säga, särskilt som jag inte känner mig som en prinsessa idag. Har ont igen och är konstig i kroppen så jag får ringa Falun imorgon. Jag ska på återbesök på torsdag men troligtvis får jag åka in redan imorgon, eftersom det inte alls är bra. Men vi får se imorgon. Tack alla ni som tänker på mig =)


Ser jag ut såhär månne? =) Hi hi

Kommentarer
Postat av: Mummen

Du ser säkert ut så där i Seth´s ögon. Han är bara för go. Tänk vad ett litet barn kan säga värmande saker.

Hoppas du får sova i natt.

Kramar från oss

2010-06-01 @ 20:16:54
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tycker du visar för lite bilder på dig själv med sådan prinsessklänning på =)

Hoppas de kan hjälpa dig så att du slipper ha ont. Tänker på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0