Fredagsmys

Idag har varit en dag i lugnets tecken. Jag har försökt ta det lugnt, för när jag t ex dammsugade, så gjorde det förskräckligt ont i magen, men det är ju inte konstigt om det gör ont, eftersom det blev ett sår där igår. Vi promenerade och hämtade Seth. Det var skönt att vara ute i solen lite, eftersom jag mest legat i källaren och mått dåligt denna vecka, när det varit så skönt ute. Seth och jag åkte och handlade lite fredagsmys och på kvällen kom Jonas och Ullis med barnen och åt pizza och fredagsmysgodis. Stefan har ju börjat jobba, så han är tillsammans med ungdomarna i kyrkan på en avslutningsgrej, så honom ser jag nog inte förrän imorgon när jag vaknar =)

När vi hämtat Seth låg vi och vilade en stund allihopa på våra sängar.

Vilken Stil Frodo...


Gandalf ville också va med.

Vi passade på att sitta ute och äta pizza och fredagsmys. Seth ville ha upp sitt lilla tält, han fick förra året. Tyvärr gick det sönder förra året efter att ha stått ute i regn och vind (pga slarviga föräldrar). Men silvertejp fixar det allra mesta som är sönder =)


Grabbarna grus sitter och äter pizza...


...och sedan fredagsmysgodis.

Här är två knasbollar, som jag är glad finns i mitt liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0