Madagaskar

Idag har varit en lugn dag. Skönt. Det behövdes. Jag fick sova till 9!!! Stefan körde iväg Seth till lokalen (jag minns att Seth kom och sa hej då på morgonen) och jag fortsatte sova. Stefan packade inför Nyhem och jag sov. Sedan vaknade jag till när han var färdig med det =) Jag minns inte när jag senast sov så länge. Idag har jag nämligen varit hemma, eftersom jag inte jobbar fullt ännu. När jag hämtat Seth åkte vi en liten sväng till Tackerudharna och övade lite med Jonas. Ska nämligen sjunga i kyrkan på söndag och han ska spela. När vi var där påminde Ulrica mig om att jag vill låna lite böcker av henne =) Jippi, massa böcker jag kan läsa i sommar!!!



Seth och jag fredagsmyser nu. Det är en härlig tradition vi fått =) Vi har ätit glass, chips och tittar på filmen Madagaskar. Härligt!! Frodo är med och myser förstås =)



Jag saknar redan Stefan... Hur ska det här gå? =) Dessutom vill jag ju egentligen vara med på Nyhem, förhoppningsvis kan vi vara med nästa år.

Hoppas du har en skön kväll!!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0