Rätta till rumpan

Vilken härlig sommar vi har. Hoppas den håller i sig när vi har semester också ;o)
Idag har Seth och jag målat våra grindar vi har på altanen. Svarta blir de och det blir snyggt. Han är duktig som är med och pysslar. Han orkar inte hela tiden, utan går och hoppar lite på hoppsmattan och går och pysslar med lite annat och sedan hjälper han till igen. Härlig.

I eftermiddags blev vi bjudna på middag hos Tackerudhs. God potatissallad, hemmagjord, och grillat blev det. Mums. Jordgubbar till efterrätt - vad mer kan man begära? =)
Vi bor väldigt nära varandra så Seth cyklade och Stefan och jag gick. När vi var på väg hem gick Seth plötsligt av cykeln och började dra i byxorna: "Jag måste bara rätta till rumpan", sa han. Ha ha. Ja, så kan det ju kännas ibland =)

Jag tycker om att lägga ut bilder, eftersom inläggen blir roligare så =) Så här kommer några:


Frodo ligger och slöar.


Visst är det vackert... Tänk vad flitiga de är, de små spindlarna.

Kommentarer
Postat av: Mummen

Vad rolig han är med sina uttryck.

Kram

2010-06-29 @ 19:41:37
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0