Ser jag så ung ut...

...eller ser Stefan väldigt gammal ut..?

Har glömt att berätta att häromdagen kom det förbi ett par Jehovas vittnen och när jag öppnade räckte damen fram en broschyr och sa att hon tidigare har pratat med... MIN PAPPA, som är pastor i pingstförsamlingen och att de nu skulle ha ett seminarium om att de tror på Jesus också (kan inte deras teologi så bra gällande detta och jag frågade inte vidare, eftersom jag inte orkade).

Ha ha, jag är 32 år (på lördag) och Stefan är 34 år... Aldrig har någon förut trott att jag är hans dotter, ha ha.


Far och dotter...????

Kommentarer
Postat av: mummen

Ja,ja man kan ju undra ibland hur dom ser och tänker.

På min blogg har jag lagt i en ängel som jag vill ge vidare till dej. Du kan hämta den där.

Kram mum

2010-03-16 @ 15:27:14
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Bonnfrua

Hahahahahahahah

2010-03-16 @ 21:25:10
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: Johanna

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0