Award

Har fått en award av min fina svägerska. Tack för den Lovisa!



Den innebär att jag ska skicka vidare den till sju andra bloggare och jag ska även skriva sju saker om mig själv.
So here we go:

Sju bloggare som jag skickar vidare till:

1
. Juila Djerf med bloggen juliasversion.blogspot.com
2. Sofia med bloggen trebarnslycka
3. Emma-Karin med bloggen emmakaka
4. Christian med bloggen metalpastor
5. Frida med bloggen huntertom 
6. Miranda med bloggen mirandaisaksson
7. Tabita med bloggen tahiti


Sju saker om mig själv:

1.
Har alltid varit en "plugghäst" och älskar fortfarande att studera.
2. Kan fortfarande det "hemliga" teckenspråk jag och min bästis Linda hittade på när vi var 11 år.
3. Jag har en dröm att få åka till Florida och Disneyworld, eftersom jag ÄLSKAR Disney.
4. Jag hatar, verkligen hatar, ormar. Jag kan inte ens se dem på bild utan att det kryper i skinnet på mig.
5. Spelade fiol under hela min barndom - och var rätt så duktig på det.
6. Drömmer om att en gång få sjunga en sång med Peter Jöback.
7. Jag tycker fika är den bästa "uppfinningen" i vår tid =).

Så, det var det.
Hoppas nu ni får en fin dag.
Tack till alla er som läser min blogg. Jag känner inte er alla, men jag är ändå glad att ni följer mitt och min familjs liv. Hoppas att ni får ut något av det. 
Jag och Seth sitter och tittar på Disneydax just nu. Mamma och pappa har gått till kyrkan. Pappa ska predika idag. Jag orkar helt enkelt inte följa med idag, även om jag längtar till att komma till kyrkan, eftersom jag inte sover något på nätterna och jag är sjukt trött just nu. Seth är mammig och ville vara hemma med mig, så vi softar bara idag. Det blir nog tv och spel på datorn för Seth och läsa bok (Norah Roberts igen) och puzzla för mig. Stefan kommer hem i eftermiddag och han är riktigt efterlängtad av både Seth och mig =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för en award! Vad är det för nåt? Jag gissar att det är nåt bra, så tack så ödmjukast..;)

Du har funnits i mina tankar den här veckan, Maria....

Kram

2010-05-09 @ 11:12:29
URL: http://juliasversion.blogspot.com
Postat av: Tabita

Tack så jättemycket för awarden! Nu har jag att göra idag! :D

Vad glad jag blir!

Tänker på er.

Kram!

2010-05-09 @ 13:58:41
URL: http://tahiti.blogg.se/
Postat av: E-K

Tack Mia! Lite extra kul är det att bilden i awarden är precis den vi använde som mall när vi (läs Christian) målade gulddekorationen i sängkammaren. :) Tack för lånet av Stefan också. Det är inte alla dagar C får ägna åt så manliga saker som vapen & speedway... ;)

2010-05-09 @ 19:00:34
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för awarden. Är ju inte så hemma i bloggvärlden ännu så jag kan säga vad den betyder men det låter som nåt bra. Jag tar det som en komplimang och känner mig lite varm i hjärtat.

Kram Sofia

2010-05-09 @ 20:32:02
URL: http://trebarnslycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0