Dagen i bilder.

Idag har mamma tagit många bilder. Så mitt inlägg blir i bilder från dagen =) (Jag har ju inte varit med förutom nu på kvällen förstås. Jag har jobbat, som vanligt... Önskar jag kunde vara hemma med dem.)


Frodo tar plats i barnstolen, som vi glömt att bära ner efter att vi hade en liten en på besök förra helgen...
Seth är ute och cyklar i snön, samt läser en bok.


Härliga vinterbilder. Ser ni dropparna som faller från istapparna?


Mamma och Seth bakade idag. Toscatårta, bullar och tekakor. Bullarna ni ser har Seth gjort helt själv. Duktigt tycker jag. Han tog även en paus och pratade med pappa i telefon.


Naturligtvis var vi på springträning. Vi kastade snö och gjorde änglar innan det drog igång.

Imorgon när jag kommer hem från jobbet ska vi göra pepparkakor!! Tjoooohooooo!!

Kommentarer
Postat av: Robert

Mor Tuta får gärna stanna hos oss på vägen hem och baka här med (",)

Ser mysigt ut.

2010-11-17 @ 00:09:04
URL: http://www.robertakesson.se
Postat av: Bonnfrua

Här tjatas det om pepparkakshus, så jag har lovar att nästa fredag så...

Kram

2010-11-17 @ 18:41:38
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0