Efterlysning

Nu är det officiellt: Jag har bloggtorka. Jag har inga idéer om vad jag ska skriva om just nu.

Därför tänkte jag skicka ut frågan vad du vill att jag ska skriva om.
Ni är ganska många som läser min blogg och jag vet inte vilka alla ni är, så jag misstänker att ni inte heller känner mig personligen allihopa. Därför tänkte jag att du kanske har någon fråga till mig - vad som helst - så kan jag försöka svara. Eller ge förslag på vad du vill att jag ska skriva om. Även om du känner mig kan du naturligtvis ställa frågor ;o)

Det är bara att trycka på kommentar och sedan skriva frågan. Du kan vara anonym om du vill, men det är roligt för mig att veta vem du är och om du också har en blogg, som jag kan kolla in =)

Hoppas att du har lite frågor och ämnesförslag =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är nog inte till någon hjälp, jag gillar att läsa det du brukar skriva. Om din vardag och så. Gillar din blogg!

Postat av: Minna

Skriv om din vardag bara :)

Jag har en blogg men är inte lika rar som du i den ;) Men du får gärna ta en titt om du vill.

2010-10-20 @ 21:24:10
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: Minna

Glömde säga att det är din gamla kollega Helena

2010-10-20 @ 21:25:01
URL: http://tjejmamma.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vad såg du på väg till jobbet? Hände ngt på lunchen?

asch, jag är inte till ngn hjlp, borde fortsätta jobba istället...

Kram

2010-10-21 @ 08:09:09
Postat av: Robert

Vattnets betydelse för sjöfarten är ju alltid intressant att fundera runt...

2010-10-21 @ 12:08:07
Postat av: Anonym

berätta om livet hur det är eller hur det borde vara. Kärleken, hur håller man den vid liv.

Intressen, har du något utöver familj och församling? Kanske dags att skaffa något. T.ex att ge löpningen en chans. Du kanske skulle tycka det var roligt efter ett tag. Eller något annat där man kan följa din utveckling. Börja gymma t.ex. Eller skidor till vintern och avsluta med skejtvasan. Det vore nåt att följa.

Jämställdhet, vad tänker du kring det? Dags att skaffa e-kort kanske?

Semesterdrömmar? Realiserade och planerade.

matlagning! Vad gör ni och vad skulle ni vilja göra?

Aktuella händelser. Bara ur dagens Dagen: Afganistan, mammografi, brott hämnd och straff, adoption, kristen musik, döda havsrullarna.

Aktuellt på TV: Lena-Maria, nytt kristet sångprogram, m.m.

Nog finns det att skriva om givet att man verkligen vill skriva.

Fortsätter följa din vardag!

2010-10-21 @ 20:27:19
Postat av: Kjell

Vet inte vart "postat av" försvann i mitt inlägg //Kjell

2010-10-21 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0