GALET!!!!

Hi hi. Jag har vunnit en liten resa!!!! Galet roligt!!!!
Det är bloggfamiljen som haft en tävling om att få åka till Ullared tillsammans med tre tjejkompisar, på måndag och tisdag. Där får man 500 kr i presentkort att shoppa för, presenter, slappa i varmt bad, bli lite ompysslad osv. Jag skrev i min motivering att jag ville vinna för att jag ville bjuda min mamma, men också svägerska och syster på denna resa. Vi har ju haft ett riktigt tufft år och mamma har ställt upp så mycket för oss och då tyckte jag det vore superroligt att få "bjuda" henne på detta, tillsammans med de andra Kindevågskvinnorna =).
Så igårkväll ca 21.30 ringde Hannah Graaf, som har bloggfamiljen tillsammans med sin man, och frågade om jag ville med till Ullared för denna tjejresa =) Gissa om jag blev glad!!!

Idag har Lovisa, Åsa och jag stressat runt och fixat så vi fick ledigt från jobb och barn (menar inte att vi blir lediga från barnen på något opositivt sätt... nytt ord tror jag ;o) men både Åsa, jag och Lovisa har män som jobbar mycket och inte är hemma jämt på kvällarna). Åsa är ju gift med en jordbrukare och då är det inte lätt att bara åka iväg, men som tur är så togs sista potatisen in igår, så Janne kan vara hemma med barnen. Lovisas man - min bror - är egentligen upptagen på måndag kväll, men styrde om det så att Lovisa ska kunna åka. Mamma hade inte något inbokat som tur var. Jag själv då? Jo, Stefan ska på älgjakt mån-onsdag - de enda tre dagarna han kan i år - men nu har Seth en så snäll farmor som han får vara hos. Farmor jobbar som lågstadielärare, så Seth får vara med henne på hennes jobb, vilket ska bli väldigt spännande =).

Haha. Jag tycker det är galet skoj detta. Jag kunde inte sova inatt =) Jag kände mig så fånig när Hannah ringde, för jag blev så förvånad och visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag ringde Lovisa direkt efter och hon blev också alldeles till sig precis som jag =) Vi är lika på det viset... hihi.

Ursäkta det dåliga språket, men Seth sitter och pratar med mig samtidigt som jag skriver, så jag har lite svårt med koncentrationen =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var kanon att Du /ni vann detta!



2010-10-07 @ 19:23:19
Postat av: Marie Breskic

Vad roligt! Hoppas att ni får ha riktigt, riktigt trevligt!

2010-10-07 @ 19:38:27
Postat av: Lovisa

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Jag kan fortfarande inte fatta det :o) Hihihihihihihihi....jag känner mig som en fjortis!!! Jag är så glad och tacksam att du vill att jag ska hänga på. Tack igen finaste Mia <3 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fatta vad kul vi kommer ha!!!!!!

2010-10-07 @ 20:07:15
Postat av: Johanna

Grattis!!! Vad kul!!!

Postat av: Bonnfrua

Vimsig? Vem? Jag?

Inte ett dugg efter denna nyhet på jobbet i morse!

Och att vi alla kunde få ledigt... men det hade ju varit taskigt annars...

:-D

2010-10-07 @ 21:13:43
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Anonym

GRATTIS!! Va´kul att ni ska till Ullared. Åsa kan guida er i det ombyggda varuhuset, hon har det ju färskt uppdaterat:) Ha det såååå jättebraaaa!

Kram Anita

2010-10-07 @ 21:18:51
Postat av: mormor britta karlsson

Ett stort grattis! Hoppas ni får en kul och givande samvaro, det önskar vi er alla fyra.

Kram G-mormor och G-morfar

2010-10-08 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0