Hejsvejs

Hej på dig =)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Det var så skönt att träffa Seth igen =) Man kan verkligen sakna sitt barn så att det gör ont. Det konstiga är att när han varit hos mamma har det inte varit något gnäll eller bråk, men så fort jag visar mig börjas det gråtas och gnällas. Som tur är går det över snabbt, men det är trist - men normalt - jag vet. Det vore ju en sak om det gnälldes om saker man förstod vad det var det gnälldes om, men nu var det "jag vill inte", "jag vet inte" osv. När jag frågade vad det inte var han ville - för jag hade ingen aning - så  kunde han inte svara utan gnällde bara. Ja, jag vet att det är trötthet och att träffa mamma igen och jag får ta det, men jag tycker inte det är så skoj... inte förrän efteråt iaf =).

Hoppas du har en skön fredagkväll. Vi ska snart fredagsmysa med varma mackor och chips. Gott det!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0