Ullared

Nu kommer jag inte blogga på ett par dagar, för imorgon efter att vi varit i kyrkan åker Seth och jag till Katrineholm, där vi hämtar upp Lovisa och sedan far vi vidare till Söderköping, där Seth ska vara med farmor ett par dagar. Lovisa och jag kör vidare till Kisa och därifrån åker vi till Ullared på måndag =) Ska bli såååå roligt!!! Jag tycker faktiskt, på riktigt, att det ska bli roligt att träffa Hannah Graaf och hennes man Peter. De verkar vara så härliga. Jag tycker på riktigt att det ska bli så roligt att få göra detta tillsammans med mamma, syster och svägerska. Jag tycker på riktigt att det ska bli roligt att få handla julklappar och annat där...
Rapport kommer på onsdag =)

Stor kram till er alla!!!

PS. Ett fint citat jag snodde från en vän på fb...

"Undan för undan växer tron upp i dig till en visshet om att allt som händer har en mening. Lidandet känns kanske inte mindre, men djup inom dig bär du trons orubbliga och fridfulla förvissning om att Guds kärlek är med i allt". W Stinissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0