Vad jag såg på väg till jobbet...

Jag har ju haft lite svårt att komma på vad jag ska blogga om, men nu har inspirationen kommit tillbaka. =) Fick dock ett förslag av min syster vad jag ska skriva om innan inspirationen var tillbaka:

Vad såg du på väg till jobbet? Hände ngt på lunchen?

Så här kommer ett ytterst meningsfullt inlägg om vad jag såg på väg till jobbet:


Dalälven och lite vägarbete. Som ni ser är det mörkt när jag åker till jobbet...

På väg hem ser man lite mer:


Vägarbete och vägarbete och det kommer hålla på till hösten 2011. Stenarna stod jag bredvid i kanske 10 minuter när jag väntade på vägarbetslotsen, som skulle leda oss framåt. Längst ner åker vi efter lotsen. Den bilden skulle jag kunna filosofera över någon dag ;o)

Jahapp, det var min väg till och från jobbet =) Vad jag gjorde på lunchen... Jo, jag åt mackaroner och köttfärssås och pratade med mina kollegor =)

Fick ju även ett förslag om att berätta hur Stefan och jag träffades, så det kommer endera dagen.
Hoppas du har haft en bra början på denna vecka!!!
Kramar


Kommentarer
Postat av: syrran

småsrattar år ditt inlägg! Du är för härlig!!!!!!!!!

2010-10-26 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0