Cirkus

När Seth kom hem från dagmamman i fredags hade han fått en fribiljett till Cirkus som nu är i stan. Han var så glad och ville så gärna gå =) Så igår gick Seth och Stefan på cirkus. (Känns jättetråkigt att inte vara med, men jag kan inte sitta på en hård stol så länge, som det är nu.) När de kom hem igen pratade Seth med mig innan han ens hade hunnit innanför dörren. Han berättade om den tokiga clownen, som trodde att en liten hund var en tiger, han berättade om en häst som vände rumpan mot publiken, han berättade om två flickor som kunde göra konster med rockringar osv osv. Det var nästan två timmar av ren underhållning=)

Ja, ni ser själva att han var glad och nöjd =)



Hoppas ni får en bra dag!
Idag ska jag till jobbet och hälsa på. Känns roligt, hoppas jag kan börja jobba snart!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken ren och skär lycka han utstrålar!!! Vad kul att få gå på cirkus...vi hade en på besök här i stan för några veckor sedan. Men det blev så fasligt dyrt att gå med båda barnen (marcus var borta den dan) så jag stannade hemma istället.



Hoppas du får en trevlig vistelse på jobbet. Må så gott så hörs vi snart!!



Kram Lovisa

2010-09-07 @ 08:38:44
Postat av: Mummen

Han ser verkligen lycklig ut.

Kram

2010-09-07 @ 17:40:16
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0