Kattljud

Idag när jag kommit hem från jobbet var jag i ett rum i huset och Stefan, Seth och Frodo i ett annat. Plötsligt hörde jag konstiga jamanden, som från en katt. Jag gick och kollade, för jag trodde det var nåt fel på Frodo. Synen som mötte mig var Stefan och Seth som skrattade så de kiknade (de är enormt lika ibland) och Frodo som såg förvirrad ut. Stefan har nämligen laddat ner en app till sin Iphone med olika kattljud. (Varför man nu vill ha en sån app - jag har ingen aning... men det finns ju appar med olika pruttljud och det har han iaf inte laddat hem och det får jag ju va glad för ;o)) Både Seth och Stefan hade enormt roligt åt att trycka på de olika jamljuden så att Frodo såg förvirrad ut. Jag tyckte mest synd om henne, men skrattade gott åt Seth och Stefan. =)

Imorse hade jag nästan ingen feber och det var skönt. Dagen på jobbet har gått jättebra. Jag är jättetrött, har jätteont och är jätteglad efter min första dag tillbaka. =)



Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vad skönt att du kunnat jobba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-20 @ 19:44:52
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Bonnfrua

Öhhhhhh, vad är en app? För mig är det appendix, dvs blindtarmen(s bihang)!

2010-09-20 @ 19:45:37
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Lovisa

Hahahahaha....jag kan se dom framför mig...och höra dom med för den delen!!! Knasbollar ;o)



Vad härligt att du kunde åka till jobbet idag trots allt. Men jag förstår att du får sota för det såhär i efterhand. Hoppas du känner dig bättre och starkare för var dag som går. Du finns alltid i våra tankar!



Kram Lovisa

2010-09-20 @ 20:15:11
Postat av: Mummen

Skönt att du kunnat jobba ett par da´r nu.

Har samma fråga som syrran din, för mej är app också blindtarmen. Hm.

Kramisar

2010-09-21 @ 16:46:47
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0