Dagens outfit bl a

Lite roligt med Seths outfit idag =)


Star warskalsonger
Spindelmannenstrumpor
Blixtenbyxor
Toystorytröja...

Snygg blandning va?

När tröjan blev blöt gick han och bytte den till en Bamsetröja =) Som sagt; väldigt blandat, men men, det spelar ju ingen roll.

Idag har jag haft lite sällskap av denna fina katt =) Hon har de mest konstiga stilar. Här ligger hon på min arm.


Seth var hos sin dagmamma på förmiddagen, eftersom de har matematik ute i skogen - även om han egentligen är ledig idag. Efter lunch åkte Seth och Stefan till badhuset och det var glada och trötta killar som kom hem för en liten stund sedan.

Seth lyckades komma in i sin korg, där han normalt sett har leksaker.



Jahapp, detta blev ett spretigt inlägg, men det är nog för att jag är spretig i mitt huvud nu =)

Ta hand om dig.


Kommentarer
Postat av: mummen

Alla är vi väl lite spretiga ibland, jag ofta...

Mysig kisse och söt grabb.

Kram

2010-09-14 @ 18:27:08
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0