Sjukstuga

Dagen idag började med att hela familjen var sjuka. Vi la oss allihopa på ett par madrasser nere vid tvn och tittade på barnprogram. Det var mysigt faktiskt. Seth har blivit feberfri under dagen och vi hoppas det håller i sig. Stefan har också blivit piggare, men inte jag tyvärr. Jag har lite feber och är superhes. Imorse ringde mamma, men vi fick lägga på, eftersom hon inte kunde höra vad jag sa =) Men det har blivit lite bättre så det hörs vad jag säger iaf. Jag var på jobbet en timma idag också, eftersom det var en utbildning i ett datasystem som jag också måste kunna när jag börjar jobba igen och det gör jag ju på måndag. Så jag proppade i mig alvedon och ipren och åkte (iof proppar jag i mig sånt varje dag pga värken, men det hjälper ju mot febern också...)

Det har varit toppen att vara tillbaka på jobbet ett par timmar igår och idag. Jag läääääääääääängtar att komma tillbaka. Hoppas bara kroppen håller. Jag får sjukt ont av att sitta upp längre stunder, men det kommer gå!!


Ni som känner mig och har läst bloggen en längre tid, vet att det kommer citat från sånger, dikter eller liknande då och då. Idag såg jag ett jättebra citat från en kille på Facebook;

"The happiest people dont have the best of everything, but they make the best of what they have."

Bra va!?

Seth har riktigt svårt att somna idag så just nu ligger han i vår säng och jag ligger bredvid och bloggar... (Stefan åkte iväg på Speedway.) Tyvärr missar jag CSI Miami nu (älskar den serien), men men... Det är ju världsligt. =) Känns viktigare att Seth känner sig lugn nu. Han är ju självklart viktigare än ett tv program =) Det är väldigt ovanligt att han har svårt att somna och att han är orolig, så det får vara såhär ikväll.

Jahapp, ytterligare ett spretigt inlägg, men det var så olika saker jag ville berätta om idag.
See you!!!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Vännen! Här hemma har Amanda och Lennart blivit sjuka nu :o( Men William är piggare och ska man se nått positivt i kråksången så verkar der gå snabbt över! Vi satsar på fika på söndag i alla fall, vi får se in i det sista hut alla mår innan vi i såfall ev inställer. Hoppas vi kan åka på bio :o) Du vet allt går med ipren, säger en som äter en halv kartong i veckan ;o) Kram

2010-09-16 @ 22:17:26
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: mummen

Hoppas ni mår bättre i dag.

Kram

2010-09-17 @ 08:32:25
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Sofia Lygdman

Spretiga inlägg är oftast de bästa tycker jag, de speglar liksom livet. Naturligt och skönt avslappnat. Hoppas ni kryar på er. Här hemma är det Emma som är förkyld, hypergnällig och matvägrar mer än vanligt men så är det ju med de små. Må så gott! Kram Sofia

2010-09-17 @ 11:06:20
URL: http://trebarnslycka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bra citat. Det finns ett annat snarlikt som jag också gillar: "Happiness does not consist in having what you want, but in wanting what you have". Krya på dig och hoppas du kan jobba på måndag. Kram Anna

2010-09-20 @ 09:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0