Vilken man och fredagsmys

Jag hade en riktigt jobbig natt inatt. Magen ballade ur pga all värkmedicin jag äter just nu. Detta gjorde att jag inte sov många timmar alls. Min älskade man skjutsade Seth till dagmamman och sen åkte han och köpte proviva, coca-cola och en bok till mig =) Visst är han världens bästa!!?? Det är de där små gesterna i vardagen som gör så mycket!!

Ikväll hann vi med att fredagsmysa lite innan Stefan åkte iväg för att jobba igen. Nästa vecka drar all verksamhet i kyrkan igång igen, så då får Seth och jag fredagsmysa själva eller tillsammans med vänner, men inte med Stefan, så därför tog jag verkligen tillvara på denna kväll =)


Mina fina grabbar. Vilken familj vi är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0