Bildkollage

2010 kommer inte gå till historien som ett av de bästa i mitt liv. Det har varit ett riktigt tufft år på många sätt. Det som är så fascinerade är att när saker och ting är svåra så uppskattar man allt som är bra i livet och det har jag mycket av. Så idag har jag gjort ett litet bildkollage av några av de saker som jag är så tacksam för i mitt liv. So here it comes =)

Börjar med att visa vad min fina Stefan kom och bjöd Seth och mig på i morse när vi fortfarande låg kvar i sängen och tittade på barnprogram.


Hjärtformade pannkakor. Fantastisk man jag har va??!!

Nu kommer bilder från hela året - so far - med vänner, familj och saker vi gjort.





Tänk vilket rikt liv jag har ändå =)

Kommentarer
Postat av: Mummen

Oj, blev riktigt rörd när jag såg vad Stefan gjort till frukost, det är kärlek.

Fina bilder, bra att du kan ta fram det fina och positiva mitt i allt det jobbiga.

Älskar er

Kram

2010-09-05 @ 16:41:15
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Bonnfrua

Oh Mia! Du är så bra! att du kan se det positiva i allt det jobbiga!

2010-09-05 @ 18:49:59
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0