Seth som liten

Jahapp, vad ska jag göra nu då? Seth är och leker med en kompis, Stefan är på Speedway och jag är här hemma själv. Normalt sett är ju det jätteskönt att få vara ensam lite, men eftersom jag fortfarande är sjukskriven så är ju jag hemma hela dagarna all by myself. Jag ser verkligen fram mot eftermiddagarna då mina grabbar kommer hem =) men nu är jag alltså ensam här igen. Så då bloggar jag ;o)

Jag sitter och tittar på lite kort från Seths första år.


Längst upp till vänster: Seth, inte ens en dag gammal. Annandagen 05.
Längst upp till höger: Första dagen hemma.
Längst ner: Hugo, Seth och Albin i mars 06. "De tre musketörerna". Kusiner, pojkar och lika gamla. Det är coolt tycker jag =)


På dessa kort är Seth runt 10 månader.
Hugo och Seth, "nappkillarna", sitter i en vagn och myser i höstkylan.

Det är roligt och mysigt att se tillbaka på korten när han var liten. Det skär dock till i hjärtat, eftersom det också påminner om att det fattas oss en liten ängel, som snart skulle ha fötts...

Kommentarer
Postat av: therese

Underbara barn! Åå vad mysigt det var! Jag saknar dej så det gör ont just nu.. kram

2010-09-08 @ 21:26:41
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0