Påskgubbe

Nu har farmor åkt hem. Stefan och jag har tyvärr inte hunnit träffa henne så mycket eftersom vi jobbat. Seth har däremot träffat henne desto mer och det är väl huvudsaken det. Idag hade de påskmiddag med dagmammorna så han fick klä ut sig och gå dit ett par timmar. Farmor och Seth fick instruktioner att ta ett kort på honom, så jag fick se hur han såg ut som påskgubbe. Sagt och gjort. Här är reslultatet:


Här "smilar" han upp sig ordentligt :) Jag kan tala om att det inte var lätt att tvätta bort skägget... det är nog inte ens helt borta än...

Imorgon kommer Malin, Olof, Amanda och Oliver. Som jag längtar!!!

Det här är vi förra påsken. Ha ha. Vilka snyggingar va??? Får se hur vi ser ut i år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0