Tidiga morgnar och Badhuset

Jag hoppas att du haft en fin helg!
Här har det gått i ett, som vanligt. :D

Seth har vaknat tidigt nu i helgen. Jo, han vaknar alltid tidigt, men ofta sover han i alla fall till 6:30-7:00, men nu har han vaknat precis minuterna runt 6:00. Jag har inte orkat vakna till helt utan har slumrat medans han har tittat på Barnkanalen (tack och lov för den). Stefan har också legat och slumrat på morgnarna. Seth har tittat på tv och legat och pratat för sig själv och tagit en massa kort med min kamera. Så nu är kameran fylld med kort på täcket, hans hand, tvn, en kattass osv. Dessutom har batteriet tagit slut och jag har glömt ladda det. Därför har jag tagit kort med telefonen och då blir det inte lika bra kvalité.


Igår var vi ute en sväng. Seth har fått nya skor, som han förstås var tvungen att testa genom att springa runt med en fotboll på vår garageuppfart. Han tyckte de var snabba och bra :).

Idag har Stefan varit och predikat i Rättvik och Seth och jag var i vår kyrka. Efter mötet åkte alla som ville till Metropoolen, alltså vårt badhus i stan. Det var så roligt! Återigen förundras jag över att de äldre barnen tar hand om de yngre. Det är så härligt att se!!
Stefan kom hem från Rättvik ungefär samtidigt som Seth och jag kom hem. Vi behövde få en liten familjestund tillsammans innan veckan drar igång. Faktiskt så tog vi fram chips, vilket vi inte brukar göra på söndagar. Men lite familjemys var vi värda ;D


En trött Seth tittar på Speed Racer och Frodo tittar förnärmat på mig, som stör när hon tvättar sig...

Nu ikväll har det regnat här. Vilken härlig luft det blev ute!! Det luktar vår!!!! HALLELUJA!!

Nu tittar vi på Mästarnas Mästare, så jag ska avsluta här.

Kommentarer
Postat av: Skrivmoster

Snabba springskor, det är grejer det! Vi hade "snabba fälgar" på vår bil när pojkarna var små!



Helgen verkar ha varit trevlig hos er och det var den här med. Bl.a. middag hos goda vänner.



Det regnade här med igår kväll och det gjorde så gott för både snötäcket och luften! Idag är det varmt och riktig vår!!

Ha det så bra och NJUT!

Kram!

2011-04-11 @ 10:02:37
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0