Lite bilder

Igår var det Söndagskul i kyrkan. Det är alltid tävlingar, sång, drama och sånt. Seth brukar vilja vara med och tävla och igår var han det. Det var en stafett där de skulle bära en ballong och en papptallrik med en kula på. Tappade de kulan fick de ta upp den igen. Seth klarade sig galant. Koncentrationen var total :D.


Bilden är tagen med en telefon och dessutom har jag klippt bort lite och zoomat, så kvaliten är därefter.


Det var bara fyra av Voxarna som ville sjunga, så de fick varsin mickrofon. Även detta kort är zoomat och klippt, eftersom jag inte frågat om de andra barnen får vara med i min blogg.

Idag tog vi oss en promenad efter middagen.


En solig promenad. Snön börjar försvinna!!! Tack och lov :D


Jag undrar vad han tänker på i sömnen...

Kram

Kommentarer
Postat av: Skrivmoster

Jag älskar att barnen får ta plats i kyrkan och att de förgyller gudstjänsterna! Vi måste alltid tänka på att även barnen ska få ha sin stund och att man inte glömmer bort att tala just till dom! Så var det inte när jag var barn...

Jag glömde berätta för dig att jag skrivit en bok som finns hos alla nätbokhandlare. Den heter "Flickan med änglahåret" och handlar om min mamma och vår familj ständigt på flytt till nya platser. Speciellt mamma är den tillägnad för hennes stora tålamod med allt ... Kram!

2011-04-04 @ 21:29:01
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: Margit

Även jag har hittat in i din blogg..och fortsätter gärna med det!!!

Förstår att du/ ni står i färd med att flytta...till Örbro... Ja att flytta det inne bär mycket jobb.och stora omställningar..på m¨nga sätt...Jag ahr OCKSÅ tidigare varit en "flyttfågel"..pga av att jag i min ingdom var kapten i F-A..och ibland så flyttade vi varje år...

Kram till dej och din familj!!!

2011-04-05 @ 01:52:21
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: E-K

Hej Mia!

Hur har du fått till ditt upplägg av Arkiv och Länkar? Jag hittar inget sätt att ändra på, och jag tycker att det känns lite onödigt att ha varje månad tillbaka till januari 2009 på startsidan...

2011-04-05 @ 17:51:00
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0