Ett litet hej

Hejsan.
Ville bara titta in och säga hej egentligen. 
Jag vill även berätta att Seth inte har varit tjurig eller så idag, utan varit som vi är vana att se honom. Skönt!  Känns mest rättvist att tala om det, eftersom jag "klagat" ett par dagar här. Självklart är inte perioden över men man får ta vara på de dagar som är lite "lättare" :). Han var ledsen och trött nu ikväll, men det får man vara! Vi skulle egentligen varit med på en träff i kyrkan, men eftersom han var så trött valde jag att vara hemma med honom. Så nu ligger han i sängen och ska sova och lyssnar på Melodifestivalskivan. Själv ska jag passa på att läsa lite :)

Idag fick jag tillbaka min Iphone. Jippi! Nu ska den bara synka den med Itunes i datorn. Stefan måste hjälpa mig med det, eftersom jag inte brytt mig om att kolla hur man gör. (Det blir så när man är bortskämd med en man som kan och gör sånt åt mig ;))

Och så förstås ett grattis till Victoria och Daniel som ska få en prins eller prinsessa!!! Nu slipper pressen spekulera mer ;)

Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0