Kalas!

Vi hade en fantastisk kväll igår. Vi skrattade mycket och det mår man alltid så bra av!!

Idag har också varit en bra dag. På fm hade vi besök av en pastorskollega till Stefan och hans barn. De ska flytta långt norrut så det var roligt att de tog sig tid att komma hit när de ändå var i Örebro. Efter det åkte vi till Avesta för att fira Thomas som fyllt 40 år. Thomas är ju Stefans förra kollega.

Det var så roligt att träffa folket igen. När vi kom in i Avesta satt Seth och sa: Hej älven, hej träden, hej skogen, hej gatan osv. Han var lyrisk. Vi satt ute och hade det skönt i solen. Det var mycket folk och vi hade riktigt trevligt!



Thomas svågrar drog upp honom och ett gäng andra till den klassiska grejen, där man sjunger en sång och så får man fler och fler saker att ta på sig. Papperstallrikar på öronen, plastglas för ögonen, stora tänder osv. Såhär såg födelsedagsbarnet ut:

Hi hi.

Hans äldsta, Alicia, var också med. Hur kan man fortfarande vara så söt trots dessa grejer på sig?!


Såhär såg det ut på vägen hem. Vacker himmel och solnedgång. Mmm.


Vi kom hem för ca 30 minuter sedan. Seth och Stefan gick direkt till tv:n och tittade på slutet på Speedway GP från Målilla. Såhär såg det ut:

Mina härliga grabbar!

Efter en härlig dag idag önskar jag nu God Natt!!!! Jag misstänker att vi ses imorgon igen :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

roliga bilder. Har ej så mkt ork till kommentera då febern gör mig virrig, men jag läser med än jag syns kram

2011-08-13 @ 22:42:43
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0