Plankning?

Mina kladdkakemuffins och min kollegas äppelkakebitar blev mycket uppskattade av kollegorna :) Det blev lyckat. Vi hade som en liten invigning av våra rum, eftersom vi har, för oss, nya rum.

Seth har börjat se ut såhär numera när han tittar på TV:

Huvudet ner och fötterna upp... (dock brukar munnen vara stängd hi hi)

Så undrar jag om detta är Seths sätt att vara med i den nya trenden "Plankning"...


Plankning:
"Plankning har varit en stor nättrend under året. Kort sagt går det ut på att hitta kreativa platser att lägga sig raklång, fota, och lägga ut på nätet. Det kan t ex vara på en balkong, motorcykel eller staket."

Hm... nu ska jag ta mig en kladdkakemuffin. Smaskens :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söta goa Seth!! Du, jag kollade just in Jotta. Jag får rysningar!!! Vilken röst. Han kommer att gå långt :o) Ska bli mysigt att bila ihop på fredag!!



Sov gott, kram Lovisa

2011-08-31 @ 21:10:21
Postat av: Kristina

så mysigt. Seth är störtskön. Kul att baket blev uppskattat. Kram

2011-09-02 @ 10:32:08
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0