Blodomloppet

Igår var vi och tittade på Marcus när han sprang Blodomloppet. Eller, iaf när han kom i mål. Det gick bra för honom. Det var roligt att stå där tillsammans och titta på folket som kom inspringandes.


Marcus i grön tröja.


Barnen fick också varsin medalj och glädjen var stor :)


Molly somnade gott i mammas famn.


Lovisa såg en arbetskompis på andra sidan banan och då kunde de ju inte prata med varandra "på vanligt sätt", så de pratade teckenspråk med varandra. Jag tycker det är coolt, även om det är vardag för dem.

Idag gav vi oss av till Marieberg för att handla lite. Vi hamnade på IKEA där vi åt middag. Vi hamnade vid ett bord där vi hade folk omkring oss överallt. Då är det svårt att inte höra vad de säger. Det som slog mig var att de samtal jag hörde var bara negativt om andra människor. Om hur andra i matsalen var, att barn lät för mycket osv. Hm... Vad trist det måste vara att vara fokuserad på det som är negativt hela tiden. Självklart kan man inte bara vara positiv hela tiden heller, sånt är inte livet, men visst är väl livet roligare än att bara klaga på det som finns runtomkring.

Hm... hade något mer på hjärtat men jag kan inte komma på vad det är, så jag får väl skriva när jag kommer på det :)

Ha en härlig helg!!!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Kristina

vill bara säga hej är för trött för orka kommentera, men var rädd om dig o hoppas du får sova kramar

2011-08-19 @ 22:32:10
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0