Lite ditt och datt.

Igår hade vi en helt underbar dag. Långfrukost på morgonen och på eftermiddagen mötte vi upp Åkessons för att bada. Mmm så härligt. Sen hade vi en kväll av skratt, allvar och god mat med underbara vänner!

Idag åkte Stefan och Seth till Kisa. Seth ska vara där denna vecka, som jag berättat tidigare. Jag saknar honom redan :) Vår lilla skrutt som pratar och pratar konstant. Det blir så tyst när han inte är här. Men han kommer ha det toppen hos mormor och morfar sin. När Stefan lämnat Seth åkte han vidare till Söderköping för att flyga luftballong med Inger. Hon fick ju det i 60 årspresent och skulle ha gjort det tidigare i sommar, men då var det för dåligt väder, men idag är det härligt bra väder :D Han har med sig kameran så jag hoppas jag kan visa lite bilder imorgon.

För ett tag sedan var en kille från församlingen här och intervjuade oss och tog kort på oss för församlingsbladets räkning. Det var kul för vi fick några kort som han tog då. Vi har inte många kort på oss alla tre, men här är ett som jag tycker är bra :)


Fotograf: Andreas Örneus.

Ett till, som inte är lika bra på oss, men glatt... (Fotografen lyckades, men inte vi ha ha)


Fotograf: Andreas Örneus

Och så ett på underbara fina skrutten!!


Fotograf: Andreas Örneus.

Bilderna är tagna på gatan utanför vår lägenhet. Så ser ni nu lite hur det ser ut hos oss.

Nu ska jag faktiskt göra mig ett nytt armband. Det var länge sedan jag gjorde smycken så det är dags!
Ha det så gott min bloggvän!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina kort på fin familj! Kram Anna

2011-08-02 @ 22:27:40
Postat av: E-K

Jättefina kort!!

2011-08-05 @ 17:04:56
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0