Bättre dag...

Idag har jag mått bättre än igår :)
Åkte till jobbet som vanligt. Hade många avbokningar så jag hade inte så mycket att göra. Därför flexade jag hem tidigare och fick lite mer tid med familjen. Det har naturligtvis fejats en hel del här ikväll, som vanligt. På lördag är det visning på huset. Jag vet att jag tjatar, men jag är faktiskt nervös. Tänk om ingen vill ha huset... Tack och lov att man får lämna ALLT hos Jesus!
Frida kom hit en stund nu ikväll och det var riktigt roligt. Det blir ju inte att vi träffas så ofta nu när hon bor i Gävle. Några viktiga ämnen har avhandlats ;) Sånt är nödvändigt!

Nu ska jag sova. Imorgon går färden till Kisa och pappa, som fyllerl 60 år!!! Hurra hurra hurra!!! Ska försöka blogga ändå i helgen och visa bilder på kalas, födelsedagsbarn och vanliga barn osv :)

Hoppas du får en skön helg!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Eva Lundblad

Hoppas att du får en fin helg . Fira din pappa ordentligt! Skönt att få be över och om allt.

2011-02-18 @ 16:43:13
URL: http://eva-lundblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0