Bilder från dagen

Idag hade jag ställt klockan tiiiidigt, för att vara en lördag. (Strax efter 7) Seth var redan vaken, så jag hade ju inte behövt ställa klockan, men man vet ju aldrig. Vi gick upp och fixade frukost vilket blev ägg och räkmacka till Stefan. Så sjöng vi och Stefan fick paket. Ja, han fyllde år igår, men då träffades vi nog ungefär 30 minuter allt som allt, så det var inte så stor idé att fira då. Idag har vi haft desto mer tid tillsammans :) När frukosten var uppäten och vi hade gjort oss iordning åkte vi till kyrkan och fixade för lite kalas.
Under tiden jag dukade tog Seth kort. Jag tyckte det här blev riktigt bra faktiskt :)



Det kom runt 40 personer och jag tyckte vi hade hur trevligt som helst! Stefan var jättenöjd och det var det viktigaste för mig. 

Här är de första firarna. Det är Stefan som viftar med armarna ;)



Det var så typiskt för jag glömde en kaksort hemma... Så nu får vi äta Mariannedrömmar tills vi storknar här hemma.

När allt var städat och vi kom hem fick vi möta en syn som gjorde oss tårögda. Hela den eländiga snövallen var bortskottad!!! Två av ungdomarna hade åkt hem till oss och skottat bort den! Förstå!! Vilken glädje och vilken hjälpsamhet.

Framåt eftermiddan kom bror, Lovisa, Hugo och Alva. Jag har nämnt tidigare att Marcus ska åka Enelgbrektsloppet imorgon och det är ju bara två mil härifrån.

Vi firade Stefan, Lovisa och Marcus som fyller år 11, 13 och 14 februari. Barnen och jag sjöng för dem och det lät vackert kan jag tala om ;) Det delades ut paket och vi åt smörgåstårta.


Marcus


Lovisa


Jag


Hugo, Seth och Alva


Me and my love:)

Så nu är firande och Melodifestival avklarade för denna helg. Men snart drar det igång igen, för nästa helg fyller pappa 60 år och då åker vi hem till Kisa och firar! Ska bli skoj!!!!

Sov gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mariannedrömmar låter gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0