Happy Valentine!!

Idag vill jag önska dig en glad Alla hjärtans dag :)

Seth säger att han är kär i Filippa, en tjej som förut var i samma dagmammagrupp som honom. Hon går nu på ett annat dagis, men de träffas ibland och han tycker väldigt mycket om henne. Så igår gjorde han ett kort till henne. Tyvärr glömde Stefan att åka förbi med det till henne idag, men hon får det imorgon istället.
Han är hemskt söt vår Seth.


Seth och hans kort.

Stefan och Seth köpte oss varsin bakelse som vi fikade till Bollibompa.

 
Mmmm, vad gott.

När jag skulle gå in på toa förut idag så tog Seth tag i dörren och öppnade den åt mig och sa: "Varsågod damen." ha ha, visst är han härlig!?!

Stefan har fixat dörrfoder till en dörr i källaren och lackbetsat den så det luktar väldigt mycket därnere nu. Därför la vi oss i sängen för att titta på CSI och gissa vad jag hittade under kudden!!


Min fina man hade köpt de här till mig :) Sånt gör mig sååå glad!!!

Hoppas du haft en bra dag! Stora kramar från mig.

Kommentarer
Postat av: Cissa

Det låter som båda dina pojkar kan vägen till en kvinnas hjärta! Riktiga svärmorsdrömmar! :-)



En annan liten grej; dina ordverifieringar kan vara ganska knepiga, särskilt som det är två ord. Har du möjlighet att förenkla lite?

2011-02-14 @ 22:02:34
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Pastorsfrun

Hej Cissa. Visst är mina grabbar härliga!! Du verkar också ha härliga barn och härlig man!!!



Tack för att du sa till att jag har ordverifieringar. Jag visste inte ens om det. Jag vet att jag hade det för ett tag sedan också utan att jag bett om det. Då kunde jag inte ta bort dem själv, men de försvann av sig självt. Jag ska kolla upp detta igen! Jag vill inte ha ordverifieringar!!!

Kram

2011-02-15 @ 09:32:51
Postat av: Cissa

Jo min familj är det finaste jag har! :-)



Det är ju inte lätt att veta om man har ordverifiering på sin egen blogg. Jag blev också uppmärksammad på detta av en läsare och lyckades faktiskt (hör och häpna) av att ta bort det! stolt



Vi testar nu... ;-)

2011-02-15 @ 21:42:11
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0