So far so good

Idag har jag bakat det sista till Stefans kalas på lördag. Vi blir ca 40 personer och det känns superkul. Stefan fyller 35 imorgon och jag ville att det ska firas. Det är ju - typ jämt... ha ha. Han är inte lika förtjust i att fira sin födelsedag som jag är, men jag övertalade honom :D Jag är sådan som vill fira allt som går att fira! Så på lördag firar vi med fika tillsammans med vänner, men vi kommer inte vara här hemma utan i kyrkan. Det blir smidigare så, med tanke på att nästan 10 av de 40 är barn...
Idag blev jag alltså klar med bakandet. Phu, det är ganska mycket att baka till 40 personer. Hoppas det räcker bara :)

På lördag eftermiddag kommer min bror med familj. Det ska bli jättekul. Marcus ska köra Engelbrektsloppet i Norberg (sex mil på skidor - frivilligt!!) på söndag. Lovisa fyller år på söndag och Marcus på måndag så vi kommer fira dem också när de ändå är här :) Så imorgon ska jag göra smörgåstårta till vårt mys till lördagkväll. Det tillhör lite i min familj att äta smörgåstårta när man fyller år. Yammi!!!

I vår familj är februari en riktig födelsedagsmånad. Hanna den 6:e, Stefan den 11:e, Lovisa den 13:e, Marcus den 14:e och pappa den 18:e. Pappa fyller dessutom 60 år nästa vecka!!! Hurra för honom!

Hoppas du har det bra och slipper alla äckelsjukdomar därute!
Ha det så gott!!!
Kramar.


Kommentarer
Postat av: designhappens

Kul med födelsedagar. Vi har också många i februari fast bara en från just min familj.(nej två, mågen också) men jag har lyckats klämma in alla tre barnen i maj, det är inte så illa gjort! Fast en dyr månad

2011-02-11 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0