Sportlovet fortsätter

Vi har det gott Seth och jag :) Vi är bra trötta, men håller humöret ganska bra uppe.
Igår var vi iväg till Tolvmannabacken. Det blev ingen slalom även om Seth bra gärna ville det. Istället åkte han skridskor...

och skidor...

(Bilderna är tagna från min mammas blogg)

Idag är det Maria som har namnsdag och det är ju jag det :) Så vi åkte till min mormor och morfar och åt semlor på Mariadagen. Mmmm vansinnigt gott!


"Mariasemlor".

Nu här hemma har vi pysslat med lite av varje. Bl a satt Seth och skrev sånger på datorn. Han skriver ju inte på riktigt, men han skriver massa bokstäver som för honom är sångtexter. När han skrivit färdigt ville han sjunga sången för pappa, vilket han fick göra.

Här sjunger han sången om Frodo och Gandalf för Stefan ;)

Imorgon åker jag hem igen. Seth blir kvar hos mamma och pappa ett par dagar. Oj, vad jag kommer sakna honom! Det är lite tjorvigt denna och nästa vecka så det är så bra att Seth kan vara hos mamma och pappa ett tag. 
Ha det så gott min bloggvän!!!


Kommentarer
Postat av: Cissa

Oj, grattis på namnsdagen! Det har jag missat fullständigt! Då har ju jag och Molly också namnsdag!



Kram!

2011-02-28 @ 22:02:48
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Linda Sköldenström

Grattis!!!

Vilka härliga bilder! Härligt med lite extra mamma-son tid!

Läste att Birgit har en blogg, hittar den inte, vad heter den?

Kram

2011-03-01 @ 07:01:57
URL: http://skoldenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0