Sportlovet har börjat!!!

Klockan 06:00 ringde Stefans klocka imorse. Han skulle vara i kyrkan för avfärd mot Åre före kl 7, så Seth och jag kom också iväg tidigt. Resan ner gick jättebra, trots att vi åker i gamla Doris. Stefan har Bruce (alltså vår Volvo) med sig till Åre, så vi fick ta gamlingen vi. Vi kom till Kisa strax före 11 och här väntade elvakaffe. Mmmm. Det är så sanslöst skönt att vara hemma hos mamma och pappa ett par dagar såhär. Det är lugnt och tyst, Seth leker med lego eller alla bilar som finns. Mamma sitter och bygger legohus till Seths förtjusning och han sitter bredvid antingen på golvet eller vid bordet och leker med lego han med. Själv sitter jag och läser :) Vilken lyx va!!!

På eftermiddagen idag tog mamma, Seth och jag en promenad. Pappa var och hade andakt och sjöng för lite äldre människor när vi tog vår promenad.

Genom Kisa rinner en liten å och där simmar det änder. De fick sig lite bröd av oss.












Sen gick vi till ICA för jag ville köpa någon bok att läsa på bokrean. På väg till affären fick Seth vara fotomodell när mormor fick fram sin kamera.









Väl inne på affären ville Seth ha en bulle. Det är tradition att han köper en bulle varje gång han går in i denna affär. Vi får väl hoppas att han inte går in där så ofta under tiden han är här hos mamma och pappa, eftersom han ska vara här över en vecka ;)


Nu ska vi ha lördagsmys och äta Tacos och sen blir det godis :)

Hoppas du har en lika skön helg som jag har!!! Det önskar jag dig verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som att ni har det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0