Frissan

Idag har jag lyxat och varit hos frisören. Det var jätteskönt att bli ompysslad :)
Jag fick höra av frissan att jag är lik Meja, ni vet hon som sjöng "It´s all about the money"... Det roliga är att jag har fått höra det förut, men det var länge sen nu. Det var när jag var yngre och smalare jag fick höra det. Jag blev glad idag iaf och tar det som en komplimang. 

Kan också berätta att det går ganska bra med vikten. Jag är på väg neråt och det är roligt. :D
  
Bild på nya frisyren får komma en annan dag, för jag har vansinnig huvudvärk nu och vill inte vara med på bild... Hoppas det inte blir migrän av detta. Det känns så, men jag har tagit tabletter så jag hoppas det går över.

Nu har svärmor kommit hit. Imorgon ska hon på begravning i Hedemora och passar på att hälsa på oss över helgen. Blir härligt att ha henne här ett par dagar :)

Nu ska jag vila mitt stackars huvud och titta på "Landskampen" som går på 3:an. En kamp mellan Norge och Sverige. Deltagare är gamla duktiga vinteridrottare såsom Per Elofsson, Torgny Mogren, Pernilla Wiberg osv.

Imorgon är det FREDAG!!! LOVELY!!! Hörs då :D

(Tack för alla tips om vantar förresten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0