Loppis och annat.

Hejsan
Idag åkte Stefan och jag iväg runt 8 och till Avetsa Parken för att sälja grejer på Loppis. Eller, Stefan hjälpte mig att köra dit grejerna och sen åkte han hem igen. Det var så roligt för Sofia, Anna och Lina var också där och vi fick bord bredvid varandra. Skönt att ha lite sällskap. Nu har jag sålt iväg leksaker och kläder, som Seth har växt ur.

Nu tittar vi på Bolli och väntar på Fångarna på Fortet :)

Alltså, våra katter är inte som andra katter. Gandalf leker med en leksaksmus ibland. Om man slänger iväg den, springer hon och hämtar den och kommer tillbaka så att man kan slänga den igen. Precis som en hund. Är det normalt??!! Hemskt roligt är det iaf.


Leksaksmus...


Knasig katt och en nyfiken syster som tittar fram.

Nä, nu ska jag vara social med min familj :) Svärmor är ju här fortfarande och då är det ju inte så trevligt att sitta vid datorn...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för sällskapet idag! Det var så roligt att få träffas och hinna prata lite grann med varandra, tycker om dig :o) KRAM Lina

2011-01-29 @ 19:42:38
URL: http://www.homebylina.blogspot.com
Postat av: Minna

Ja så gjorde våran katt också. Så det är nog normalt har säkert något med jakt att göra ;)

2011-01-30 @ 08:23:02
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0