Grekiskt, regn och mys.

Igår när jag lagt Seth och kom ner till vardagsrummet, såg det ut såhär:


Mamma sitter med sin dator, Stefan har sin Ipad och pappa har mammas Iphone. Ha ha.

Idag åkte vi och inspekterade min mormor och morfars nya boende och hälsade förstås på de tu också. De har flyttat från sitt hus i Slätmon till en lägenhet i Kisa. De bor så fint!!! Här är min morfar:


Här sitter lilla familjen och väntar på att få börja fika :)


Seth och jag...

Hm... inga ord behövs.

Vi har haft en skön dag. Pappa var och sjöng på en begravning mitt på dagen och när han kom hem därifrån åkte vi till Linköping. Där bjöd vi mamma och pappa på middag. Pappa fick det av oss i 60 årspresent utöver den gåva han fick av oss syskon tillsammans. (Grejer från UNICEF, till barn ute i världen som behöver, t ex vaccin, böcker osv.) Nu åkte vi alltså och åt på en grekisk restaurang. Mmmm, så gott det var. Och trevligt hade vi!


Stefan och jag på restaurangen.


Seth och mamma.


Nu tycker Seth att han fått vänta länge nog ;)


Pappa i bilen på väg hem.

De har köpt en ny bil, mamma och pappa, så Stefan körde hem för att få testa på.


Som ni ser regnade det en hel del. Hela eftermiddagen har varit grå och regnig. Det är väldigt mysigt att vara inomhus och läsa och bara ha det gott!

Nu har vi druckit kaffe och pappa har tänt upp en brasa. Oh, vad mysigt, även om det är mitt i juli så är det grått och ganska kyligt ute, men inne är det varmt och skönt och vi sitter allihopa här vid brasan.


Seth myser hos mormor i väntan på att titta på Eric Saade, som sjunger på kronprinsessans födelsedagsfirande.

Hm... ett något rörigt inlägg idag, men jag är lite semesterborta i huvudet ;) Det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sådär kan det se ut hemma hos oss också:) Eller som när vi hälsade på vänner i Stockholm, då satt vi alla tre med varsin dator, men vi var ändå sociala och hade jättetrevligt! :D

2011-07-15 @ 18:46:48
URL: http://www.spelafela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0