Herbie och Bowling

Igår var en skön dag. Jag slutade vid 13 och kom hem till en god lunch med mina killar. Efter det jobbade Stefan och jag och Seth gick ut på stan och tittade på alla studenter som åkte lastbilsflak eller traktorsflak. Vilken ljudnivå ;) Seth var som vanligt fascinerad över traktorer och lastbilar. När vi kom hem åt vi mellis och tittade på "Herbie Fulltankad". Den var riktigt bra för både barn och vuxen. 


Han tyckte filmen var rolig och bra.  I slutet ville han att jag skulle känna på hans händer, som var alldeles svettiga... så jag frågade om han tyckte det var spännande. Jaaa, sa han lyckligt!

Efter det mötte vi upp brorsan med familj och ett par av deras vänner - som för övrigt är från Avesta. Det roliga är att de är nära släkt med ett par av våra vänner i Avesta, så vi har vetat om varandra ett tag.  Vi bowlade tillsammans och hade hur härligt som helst. Här är lite bilder från det:


Grabbarnas fina skor!


Molly var med, men sov sig igenom nästan hela bowlingen.


Varför välja ett klot man kan lyfta när man kan ta ett tungt, som man får släpa till banan? haha :)


Min älskade skrutt, som bowlade för första gången och tyckte det var roligt!


En bild där det händer mycket!


Här ser den ömma modern sin treåring göra en strike! Coolt va. Förresten fick vi tjejer fler poäng än killarna!!! Haha!!!

När vi kom hem var Stefan hemma ett par timmar så vi kunde fredagsmysa tillsammans. Gott!! Det gäller att ta vara på de stunder vi får, nu när vi går omlott med varandra.

Det var en go dag igår! Hoppas helgen nu blir härlig den ock! Det blir nog mest pyssel i lägenheten för min del. Stefan jobbar i eftermiddag och kväll, så vi får se vad Seth och jag hittar på. Hoppas du får en bra helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0